Smartwings lühidalt

Smartwings (endine Travel Service) on suurim Tšehhi lennufirma, mille peakorter asub Praha PRG lennujaamas.
Lennufirma teostab peamiselt lende reisibüroode jaoks kogu Euroopast, peamiselt Tšehhi Vabariigist, Slovakkiast, Poolast ja Ungarist, kuid aeg-ajalt rendib oma lennukeid ka kogu maailma.
Smartwings teenindab ka mitmeid regulaarlende.
Lennufirma lennukipargis on umbes 40 Boeing 737-800, Boeing 737 MAX 8 või Boeing 737-700 lennukit.
Alates 2024. aasta oktoobrist on Smartwingsi tegevuse alla integreeritud ka CSA Czech Airlines 'i kaubamärk, mis opereerib Airbus A220 või Airbus A320 lennukitega oma värvides. Siiski on Smartwing ja Czech Airlines tegelikult üks ettevõte.

Rohkem näpunäiteid lendamise kohta Smartwings
Smartwings Olenemata sellest, kas lendate esmakordselt või korduvalt, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
2 kommentaarid

Smartwings'i piloodid rikkusid eeskirju, õnnetuse vältis automaatne süsteem...
Loomulikult teevad tabloidid sellest jälle sensatsiooni, aga 100 meetrit on kõrged, nii et nii hull ei olnudki. Igatahes on see juba teine reeglite rikkumine ja taas on kaasatud üks kõrgetasemeline Smartwingsi piloot.

Ma ei vähendaks seda intsidenti liialt. Veebilehel Zdopravy.cz, mis ei ole just tabloid, arutavad seda mõned siseringi esindajad ja nad ei pea seda kindlasti tähtsusetuks:
See ei ole muidugi tühine, aga ma näen seda viga, et Smartwings nagu tavaliselt üritas seda varjata ja see ei õnnestunud. Teisest küljest on ka pealkirjad nagu täis lennuk sekundid pärast õnnetust täiesti paigast ära.
Zdopravy.cz ei ole kindlasti mitte tabloid. Raske öelda, mis on hirmutavam: kas Smartwingsi äärmiselt problemaatiline ohutuskultuur (illustreerimiseks: see ühe mootoriga hull Veselý jätkab QS-i jaoks lendamist) või Jagr'i ja ülejäänud lennuameti tegevusetus.

@floodland: ma panin lingi Zdopravyle , nii et ma ei saa tegelikult aru, miks sa kirjutad tabloidide kohta. Kui sa ei pea Zdopravyt tabloidiks - siis oleks sinu postitusel mõtet...

@floodland - FR24 logi järgi tundub tõesti, et neil ei olnud palju aega sellega tegeleda, Nevole vastas just kriitilisele GPWS hoiatusele. Ja muide, inimesed (väidetavalt Smartwingsist) kirjutavad tema kohta käivas diskussioonis, et seltskonnas on vaja enesekesksemat ja ülbemat inimest ja et vähesed esimesed ohvitserid kokpitis julgesid talle vastu vaielda. Tunnistan aga, et see võib olla ebasobiv laimamine...

Oh, jah, Smartwings. Neil ei ole piisavalt inimesi, nad ei saa konkureerida odavlennufirmadega, neil on vaja raha kokku hoida, seega palkavad nad ajutisi töötajaid ja nii see käibki.
@Vlk.7 Sattumuslikult räägitakse sellest ka Vesely ühe mootoriga juhtumi kohta koostatud lõplikus ja aruandes:
- Ta ignoreeris lennuki kapteni õigustatud taotlust kiirendatud laskumiseks, kuna lennuki lennuki kiiruse vähenemine pärast jõuallika käivitamist põhjustas meeskonna stressi eskaleerumise ,
- sooritas NNC-protseduure ebatavaliselt kiire kommunikatsiooniga, vähendades seeläbi F/O võimet tõhusalt ristkontrollida nende täitmise korrektsust ,
- ei arutanud lennukiülemaga olukorra olemusest tulenevaid ohutusega seotud kaalutlusi , mistõttu ei võimaldanud meeskonnal välja töötada realistlikku ja ühist strateegiat lennu ohutuks lõpetamiseks,
- ei järginud CRM põhimõtteid , et tõhusalt lahendada tehnilisi ja mittetehnilisi küsimusi ,
- edastas oma otsused F/O-le kõrge käsuastmega faktina ,

@Petr76 - see on tõesti vahva kohv lugeda. See on nagu midagi episoodist Air Disasters, kus räägitakse teenindavatest Aasia meeskonnaliikmetest:)

Fakt on see, et nad ei ole juba ammu midagi langetanud. Vaatame, kas saldo püsib.

Uurimine seoses hiljutise vahejuhtumiga Egiptusesse suunduval lennul ja joobes reisija mahajätmisega Ateenas. Kas tagasisõidupilet jääb sellisel juhul ära või mitte? Tegemist on ju lennata jäänud lõiguga, kas pole? Või pannakse see vahejuhtum automaatselt reisijat musta nimekirja ja ta ei ole enam lennufirma juures?
See oli kindlasti keegi, kes ostis selle CK kaudu ja siis kehtivad CK tingimused.
Aga reaalselt võttes polnud ilmselt isegi viimasel ajal mõtet sellega lennata, sest pilet otse sinna Egiptusesse, mille reisija oleks pidanud ise ostma, et kasutada tagasilendu, oleks maksnud rohkem kui see, mida ta kogu reisi eest maksis.
Välja arvatud veost, kaotab edasi-tagasi reisi, sattub musta nimekirja ja maksab vahemaandumise kaotusega võrdse trahvi.