Turkish Airlines lühidalt

Türgi suurim lipuettevõtja Turkish Airlines on üks maailma parimaid lennufirmasid. SKYTRAXi küsitluses on see viis korda järjest valitud Euroopa parimaks lennufirmaks.
Turkish Airlines on uhke selle üle, et ta on lennufirma, mis lendab kõige rohkematesse riikidesse maailmas. Selle peamise lennujaama , Istanbuli IST, ühendusevõrk on praktiliselt ammendamatu.
Lennukipargi moodustavad kõik kõige levinumad lennukitüübid, alates kõikidest Boeing 737, Airbus A319, 320 ja 321 lennukitest kuni moodsaima Boeing 787-9 Dreamlineri või Airbus A350-900 lennukiteni.
Lennufirma on Star Alliance'i liige.

Rohkem näpunäiteid lendamise kohta Turkish Airlines
Turkish Airlines Olenemata sellest, kas lendate esmakordselt või korduvalt, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
3 kommentaarid

Tere,mul on kindlustamata edasi-tagasi lennupiletid koos istekohtadega Turkish airlinesiga.Mul on vaja oma piletid ja istekohad ümber broneerida.Olen lugenud, et kallimate piletite eest makstakse vahe ja odavamate eest ei tagastata.Kuidas ma seda teen, kui mul on registreering airolines (klassikaline konto Turkiga) ja ma leian oma piletid?Ja kuidas ma edasi lähen?Ja kas ma pean maksma istekohtade eest sinna ja tagasi uuesti?Tänan teid.

See sõltub sellest, millise piletihinna te ostsite, mõned (tavaliselt kõige odavamad piletid) ei ole ümberbroneeritavad. Kui on olemas muutmisvõimalus, siis on tavaliselt muutmistasu (kindel summa), mis lisandub uue kuupäeva pileti hinna erinevusele. Ma ei tea, kui palju see Turkishi puhul on, hiljuti tegelesin Korean Airiga ja seal oli 250 eurot inimese/pilet (+ lisatasu uue pileti hinnale). Tasulised istekohad on alati seotud konkreetse lennuga, nii et maksa uuesti. Aga ma arvan, et nad võivad lihtsalt tagastada istekoha tasu selle algse lennu eest, millega sa ei lennanud. Muidu ma prooviksin internetis, leiad oma broneeringu ja proovid "manage booking", kas seal on võimalus "rebook/change my flight" - kui see toimib, siis peaks see sulle pakkuma uusi lende koos hinna ja lisatasuga. Vastasel juhul võtaks ilmselt TK-ga telefoni teel ühendust.
Nii et teine kogemus TK-ga. Lendasime 4 eile Vanist Istanbuli kaudu Viini . 3 meist tegid online checkinn ilma probleemideta . Ainult üks tegi , kuid on-line checkinnis pakkus see pidevalt , et ta saab check-in ainult Istanbulis . See oli ca 9 tundi enne Istanbuli väljumist ja istekohtade valimisel , nägime veel vabu kohti Istanbulist Viini . Lennujaamas öeldi sellele sõbrale , et teine segment on muudetud , kuni lennuni 24 tunni pärast . Ja kõige rohkem saab ta Istanbulis minna TK letile ja proovida ootejärjekorda või vahetada varasema hommikuse lennu vastu. Niisiis läks ta ISTs TK leti juurde ja seal öeldi talle, et nad ei saa midagi muuta, et see on hommikuks täis. Aga rakendus pakkus mulle, et ma võin osta. Ja nad hakkasid meile väravas pakkuma 250 eurot ja hiljem 600 eurot ja hommikuse lennu, kui me vabatahtlikult soovime. Kirjutasin sõbrannale ja ta tuli tagasi TK-le ja ütles, et teda ei ole keegi küsinud ja et ta tahab hommikuse lennu, mida nad teistele pakkusid. Kas teil on ka selline kogemus, et teid on ilma ette teatamata teisele lennule ümber paigutatud?
Viinist või Salzburgist väljuvate lendude puhul on see soodustus saadaval.
Btw. D-st väljuvate lendude puhul kehtib endiselt TK25SALE trip.com kaudu.