AirAsia on tuntud peaaegu igale reisijale, kes on kunagi Kagu-Aasiasse sõitnud. Odavlennufirma on Malaisia suurim lennuettevõtja ning reisijate ja lennukipargi poolest suurim odavlennufirma kogu Aasias.
Ettevõte teostab oma lende lennukitega Airbus A320 ja A321. Pikamaaliinidel kasutab ta Airbus A330 ja peagi tarnitud uusimat lennukit A350. Kõik lennukid on punast ja valget värvi.
AirAsia opereerib samaaegselt ka mitut tütarettevõtet, mis tegutsevad teistel Aasia turgudel:
- AirAsia X (D7/XAX).
- Indoneesia AirAsia (QZ/AWQ).
- Filipiinide AirAsia (Z2/EZD).
- Tai AirAsia (FD/AIQ).
- Tai AirAsia X (XJ/TAX)
- AirAsia Kambodža (KT/KTC)
Ettevõtte IATA/ICAO kood on esitatud sulgudes ja järelliide "X" tähistab kauglennufirmat. Kõiki ettevõtteid nimetatakse väliselt AirAsia'ks ja nende liinidel kehtivad individuaalsed tingimused.
Seetõttu ei kirjeldata üksikasjalikult AirAsia üksikuid filiaale.
Rohkem näpunäiteid lendamise kohta AirAsia
AirAsia Olenemata sellest, kas lendate esmakordselt või korduvalt, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Tere, ma olen juba 3 päeva üritanud osta pileteid air asia kaudu, kuid iga kord pärast kaardi sisestamist ja makse töötlemist tuleb mulle sõnum, et neil on kahju, nende serverid ei tööta ja ma peaksin proovima pileteid uuesti osta. Küll aga töötab nende sait. Olen proovinud kõike - erinevaid brausereid, wifit, kaabliinternetti, netist ostmist, mobiilirakenduse kasutamist, Visa või Mastercardiga maksmist ja ikka sama teade. Varem kõik ok. Mul on raha kontol ja lubatud maksed üle neti. Olen lugenud midagi selle kohta välismaa dikuzist ja paljud inimesed on sellega kokku puutunud, aga kuskilt ei loe, kuidas seda lahendada. Chatbot ei aita ja klienditoele kirjutamine on ebareaalne. Kas kellelgi on sellega kogemusi? Aitäh, Veronika