Kas teie lend SunExpressiga tühistati või hilines 2 tundi või rohkem? Siis on teil õigus saada hüvitist kuni 600 eur inimese kohta.
Võite nõuda hüvitist otse lennufirmalt või lihtsalt ja tasuta spetsialiseerunud agentuuridelt.
EÜ määruse nr 261 kohast hüvitist kohaldatakse kõigi lendude suhtes, mille lähtekoht asub Euroopa Liidus. Kuna lennuettevõtja on registreeritud Türgis, ei hõlma see määrus ELi-välistest lennujaamadest väljuvate lendude puhul.
Sun Expressi hilinenud lend
Kui lend hilineb väljumisväravas 2 tundi või kauem, peab SunExpress pakkuma teile tasuta värskendust, mis on proportsionaalne hilinemise pikkusega.
Kui hilinemine saabumislennuväljal on 3 tundi või rohkem, on teil õigus saada rahalist hüvitist 250 eur kuni 600 eur sõltuvalt kahe lennujaama vahelisest vahemaast.
Teil on õigus rahalisele hüvitisele ainult siis, kui SunExpress on hilinemises süüdi. Lisateavet selle kohta saate lugeda artiklist Lennu hilinemise hüvitamine.
Kaugus | Hilinemine | Hüvitis |
---|---|---|
kuni 1 500 km | 3h+ | 250 eur - taotlege internetis |
1 500 kuni 3 500 km | 3h+ | 400 eur - taotlus internetis |
üle 3 500 km | 3h+ | 300 eur - taotlus internetis |
üle 3 500 km | 4h+ | 600 eur - taotlus internetis |
Tühistatud lend SunExpressiga
Kui SunExpress tühistab teie lennu rohkem kui 14 päeva enne väljumist, on teil õigus tasuta muuta kuupäeva või saada tagasi algne piletihind.
Kui teie lend tühistatakse vähem kui 14 päeva enne väljumist, on teil automaatselt õigus saada rahalist hüvitist kuni 600 eur.
Ka siin kehtib hüvitis ainult siis, kui lennuettevõtja tühistab lennu, mitte ettenägematute asjaolude tõttu.
Kust taotleda hüvitist
Hüvitist saate taotleda otse lennuettevõtjalt, kasutades veebilehel esitatud kontaktandmeid: sunexpress.com/help-contact.
Sageli püüavad lennuettevõtjad siiski vältida hüvitist ja venitada kogu nõude menetlemist, ignoreerides ja valetades, seega pöörduge otse agentuuri poole.