Tirana lennujaam lühidalt

Tirana ema Teresa lennujaam on kesklinnast 12 km kaugusel. Suurem osa liiklusest on pärit Itaaliast, kuhu paljud albaanlased pendeldavad tööle.
Wizz Airil ja Ryanairil on lennujaamas suured baasid ja nad lendavad siit üle kogu Euroopa. Tirana lennujaamas baseeruvad ka kohalikud lennufirmad, nagu Air Albania ja Albawings.
Tirana lennujaam on peamine sisenemispunkt Albaaniasse. Ainus teine lennujaam , Kukës KFZ Kosovo piiri lähedal, pakub vaid aeg-ajalt hooajalisi teenuseid 2 või 3 sihtkohta.
Hankige lennujaamast rohkem reisimisnippe Tirana
TiranaOlenemata sellest, kas saabute või lahkute lennujaamast, vaadake meie kasulikke nõuandeid ja soovitusi:
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
5 kommentaarid

Ja kas Ryanairi kiosk trükib ka Wizzairi pardale mineku? Või peab mujale minema?

Tere, kas me saame esmaspäeval kell 10:30 lendu, kui me võtame 8:00 bussi Dürest?

Väljuvate lendude check-in'i vastas on 4 Ryanairi kioskit, kus saate oma piletid välja trükkida, sisestades Qr-koodi rakendusse, ilma et peaksite ootama. Klienditeenindus ähvardas meid, et see maksab 20 eurot, kuid see trükiti tasuta. Olge ettevaatlik, peate olema ühendatud kioski wifiga, muidu viskas see viga. ;)
Lennujaama eesmärk on saavutada sel aastal 10 miljonit reisijat, mis on viimase x aasta jooksul enneolematu ehitusbuum ja mis on endiselt jõus. Wizz baseerib siin praegu 12 lennukit. Suurt silmaringi loodetakse lähiaastatel välismaistele liinidele. Rongiliiklus peaks toimima kevadel 25.
Check-in lauas kinnitati, et pardakaardid peavad olema paberkandjal ja nad trükivad need tasuta välja, MUTI mõned inimesed lipsasid läbi turvakontrolli PDF-ga mobiiltelefonis, kus tavaliselt laseb pöördepost läbi ja isegi väravas oli teisi inimesi, kellel oli ainult BP mobiiltelefonis, teenindaja küll ütles neile midagi, aga siis kopeeris numbrid mobiiltelefonist ja lasi nad pardale.
Noh, mul on hea meel, et teised proovisid seda täna minu eest. 😆 Läksin leti juurde, et BP välja trükkida.
Pardakaardi eksperiment mobiiltelefoni TIAs läks läbi. Veebist alla laetud BP vöötkoodi pdf-st piisas. Turvalisuse väravas ei olnud probleemi. Läksin passist automatiseeritult läbi, väravas oli natuke segaduses, siis nad kopeerisid midagi pdf n mobiilist, nägid ka pärast päris õnnetud välja, nii et andsin neile lõpuks BP, mille olin juba kodus igaks juhuks välja printinud :D. Muidu boarding lõppes 20:50 ja 20:52 olid nad selle kinni pannud ja ei lasknud enam kedagi sisse ... kuigi me ootasime just lindi taga.
"Nad ei lasknud kedagi teist sisse ... kuigi me ootasime kohe lindi taga. " - Nii et te ei lahkunud?;)
Ei, meie lindi taga lendasime ära, need, kes ees olid, mitte :-)
Ma ei ole kunagi näinud, et kedagi, kes oli veel enne sulgemist järjekorras, ei oleks sisse lastud. Kui palju inimesi oli alles?
Ma kirjutasin selle vist valesti. Nad ei lasknud sisse kedagi, kes tuli pärast lindi tõmbamist, mis oli 2 minutit pärast BP-s märgitud ametlikku pardalemineku lõppu.
Nad olid nii lahedad, mis? Kas see oli FR või W6? Arvestades, kui sassis nad ise on pardaajal, tundub see ebavajaliku julmusena mitte lasta kedagi, kes paarikümne sekundit pärast ametlikku parda aega lindi taha trambib...
Oli FR KRK-le, lihtsalt üllatas mind ka, eriti Balkanil. Tavaliselt hakkavad nad alles siis käiku laskma, kui ametlikult on märgitud pardale mineku lõpp.
FR algab tavaliselt siis, kui see ametlikult peaks lõppema, kuid mul on kord juba juhtunud, vist Viinis, et ta lõpetas pardalemineku vastavalt ametlikule ajale. Sellest ajast alates püüan olla kohal vähemalt 5 minutit enne... 😆