Transfeer Viin lennujaamas

Lennujaam kasutab kahte terminali (1 ja 3), kuid need on ühendatud üheks hooneks.
Odavad hotellid Viini lennujaama lähedal
Terminal 1 jaguneb veel kaheks - 1 (põhiosaks) ja 1A väiksema hoonega peaterminali ees, mida kasutatakse aga ainult mõnede lendude registreerimiseks.
Kõige sagedamini kasutatavate lennufirmade lennule registreerimine terminalide kaupa:
- Terminal 1 - Aegean Airlines, Aer Lingus, Air Cairo, Air France, Air Malta, Air Serbia, Air Baltic, British Airways, Condor, easyJet, Eurowings, Finnair, Iberia, KLM, People's Viennaline, Ryanair, Saudia, Tarom, Turkish Airlines, Ukraine International Airlines, Wizz Air.
- Terminal 1A - Air Cairo, China Airlines, Corendon Airlines, Georgian Airways, Jet2.com, Norwegian, Pegasus Airlines, SunExpress, Transavia, TUI Airways, Volotea, Vueling.
- Terminal 3 - Air Canada, Air China, Air India, ANA, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Bulgaria Air, Croatia Airlines, Egyptair, El Al, Emirates, Ethiopian Airlines, EVA Air, Hainan Airlines, Korean Air, LOT Polish, Lufthansa, Luxair, Qatar Airways, Royal Jordanian, SAS, Swiss, TAP, Thai, Tunisair,
Lennujaama ametlikul veebisaidil on kättesaadav lennujaama terminalide kaart .
Ümberistumine lendude vahel
Eelkõige tänu Austrian Airlines'ile on Viin üks peamisi ümberistumislennujaamu Euroopas.
Viini lennujaamas on üks Euroopa lühimaid ümberistumisajadega lennujaamu, mille ümberistumisaeg on vaid 25 minutit. Samuti sõidab tasuta bussiliinibuss väljuvate väravate B/C ja F/G vahel, mis on umbes 15-minutilise jalutuskäigu kaugusel (alates kella 5:00-st).
Eriti Austrian Airlinesi lendude vahelised ümberistumised kipuvad olema tõesti probleemideta, kui teil on eelnevalt väga lühike ümberistumisaeg, siis ootab teid tavaliselt värava juures lennufirma töötaja, kes teid ringi juhatab.
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
Paistab, et nad on T3 ja T1 pagasi kättesaamise vahele jääva julgestuse osas mõistusele tulnud ja lasevad tagasi T1-sse. Me sattusime seal mõni aeg tagasi kokku ühe päris karmi vanamehega, kes nägi välja, et tal on ikka veel Hitleri Noorte pass taskus, ja mõned teised saatsid meid uuesti välja ja läbi turvakontrolli T1-sse, aga tundub, et kõik on jälle OK, kuigi viimasel korral oli seal ainult üks turvamees ja ta ütles kohe, et kui midagi piiksub, siis ootame ehk 1/4 tundi, sest ta oli üksi, ja ta ikka imestas, et mida me seal teeme, kuigi meil oli muidugi pardakaart olemas, ja siis ütles, et ta ei taha teada. 😆 Ja ta kinnitas mulle ka, et ta tõesti läheb 12 tundi enne väljalendu airside'ile.
Olin ilmselt liiga optimistlik. Teised lasevad teid ilmselt läbi turvakontrolli, aga Guglunki ei saa te kokku puutuda. Muidu ütleb T1 turvameeskond, et sa võid terminali vahelt läbi minna, aga kui shuttle ei käi, pead sa minema välja. Samuti väidavad nad, et seda väikest turvakontrolli terminali vahel ei ole ja et shuttle ütleb, et see ei sõida enne kella 5 hommikul (ei, see ei ütle seda 😆). Turvalisus ei ütle ka, et see on ainult personal või ainult ümberistujaid. Lihtsalt komöödia.