Wizz Air hilinenud ja tühistatud lennud

Kas teie Wizz Airi lend on tühistatud või hilinenud 2 tundi või rohkem? Siis on teil õigus saada hüvitist kuni 600 eur inimese kohta.
Võite nõuda hüvitist otse lennuettevõtjalt või lihtsalt ja tasuta spetsialiseerunud agentuuridelt.
EÜ määruse nr 261 kohane hüvitis kehtib kõigi Wizz Airi korraldatud lendude kohta.
Erandiks on spetsiaalselt loodud Wizz Air Abu Dhabi üksus, mis ametlikult asub Araabia Ühendemiraatides. Selle lennufirma (piletikood "5W") lendude eest tuleb maksta hüvitist ainult siis, kui need väljuvad ELi lennujaamast.
Wizz Airi hilinenud lend
Kui lend hilineb väljumislennuväljal 2 tundi või rohkem, peab Wizz Air pakkuma teile tasuta värskendust, mis on proportsionaalne hilinemise pikkusega.
Kui hilinemine saabumislennujaamas on 3 tundi või rohkem, on teil õigus saada rahalist hüvitist 250 eur kuni 600 eur sõltuvalt kahe lennujaama vahelisest vahemaast.
Teil on õigus rahalisele hüvitisele ainult siis, kui Wizz Air on hilinemises süüdi. Lisateavet leiate jaotisest Hüvitis lennu hilinemise korral.
Kaugus | Hilinemine | Hüvitis |
---|---|---|
kuni 1 500 km | 3h+ | 250 eur |
1 500 kuni 3 500 km | 3h+ | 400 eur |
üle 3 500 km | 3h+ | 300 eur |
üle 3 500 km | 4h+ | 600 eur |
Tühistatud lend Wizz Airiga
Kui Wizz Air tühistab teie lennu rohkem kui 14 päeva enne väljumist, on teil õigus tasuta muuta kuupäeva või saada tagasi algne piletihind.
Kui teie lend tühistatakse vähem kui 14 päeva enne väljumist, on teil automaatselt õigus saada rahalist hüvitist kuni 600 eur.
Ka siin kehtib hüvitis ainult siis, kui lennuettevõtja tühistab lennu, mitte ettenägematute asjaolude tõttu.
Loe selle kohta lähemalt artiklist Lennu tühistamise eest makstav hüvitis.
Kust taotleda hüvitist
Wizz Airil on hüvitise saamiseks spetsiaalne kontaktvorm aadressil wizzair.com/refunds-and-compensations.
Sageli püüavad lennuettevõtjad aga hüvitist vältida ja kogu nõude menetlemist venitada, ignoreerides ja valetades, seega pöörduge otse agentuuri poole.
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
2 kommentaarid
Isegi kui Wizzair annab teile hüvitist ilma vabandusteta, ei tähenda see, et te seda niipea oma kontol näete. Nende lemmiktrikk (üldiselt) on oodata oma 30-päevase perioodi lõpuni (mõnikord nad isegi ei vasta teile viimasel päeval), enne kui teesklevad, et saadavad teile midagi. Ja isegi kui nad küsivad teie kontoandmeid kiiresti ja lubavad teile, et see on teie kontol 10 tööpäeva jooksul, võite oodata võib-olla 20 ja midagi ei juhtu, kuni te neile meelde tuletate. Siis ütlevad nad sulle, et nad just sisestasid makse ja see võtab 10-20 tööpäeva, nii et see läheb siis kenasti kokku.
https://www.apf.gv.at/en/agency-...ights.html Kui lendate Austriasse või Austriast ja Wizzair ei taha oma kohustustest teada, võtke ühendust . Varem või hiljem saavad nad neilt kompensatsiooni ja te ei pea maksma mingit protsenti eraagentuurile.

Mul on väga hea meel, et ma ei pidanud Wizzairi ootama ega endale meelde tuletama, kuigi olin seda juba ette kujutanud.
Eelmisel aastal sain pärast taotluse esitamist kahe-kolme nädala jooksul kompensatsiooni (tehnilise probleemi tõttu tekkinud hilinemise eest tollel uuel BUD-IST liinil).
Varaadi oli vist tänulik uute teenindusaegade eest Istanbuli, kuhu Wizzair hakkas lendama BUDist traditsiooniliste Turkish Airlines'i (IST-le) või Pegasus Airlines'i (SAW-le) kõrval.
Olen sellega tegelenud juba peaaegu kuu aega. Paar päeva pärast vormi täitmist lubasid nad mulle raha 10 päeva jooksul ja küsisid minu andmeid, mille ma kohe saatsin. Peaaegu kuu aega pärast nende saatmist ei ole nad sõrmegi liigutanud, nii et ma tuletasin neile meelde, mille peale sain sõnumi, et nad on makse sisestanud ja see peaks minu kontole jõudma 10-20 päeva jooksul, mis teeb mulle selgeks, et nad teevad seda meelega, et makse võimalikult palju edasi lükata. Nad on seda viivitustaktikat minu suhtes varemgi kasutanud, kui nad püüdsid mind veenda, et mul ei ole õigust midagi saada. Nad lasksid kõigepealt 30 päeva paisuda ja püüdsid siis sellest välja rääkida. Tegelikult on toimunud edasiminek. 😂
Olen oodanud täpselt kuu ja 4 päeva tagasimakset ja ikka veel ei ole midagi. Bot chatis ütleb, et see on menetluses, mida täpselt peaksin nüüd tegema? Tänud nõuannete eest.
Esitage kaebus nende veebisaidil oleva vormi kaudu.
Suur tänu!