Wizz Air võtke

Wizz Air on lennufirma, millega praktiliselt ei saa ühendust. Ametlikult saab kasutada ainult telefoninumbrit 900 140 940, mille eest tuleb maksta 0,6 eur minutis. Kõnesid käsitletakse ainult inglise keeles.
Sotsiaalvõrgustike kaudu ei ole võimalik kontakteeruda.
Kas on veel küsimusi?
Kui teil on küsimusi või kommentaare artikli kohta...
10 kommentaarid
Kas tõesti on võimatu teksti ajakohastada? 1. on kaks telefoniliini, 2. puudub link kontaktivormile, 3. mõnikord saab Wizziga ühendust võtta Messengeri kaudu.
Ma ei taha olla halbade uudiste kandja, kuid kui lennujaama töötajad streikivad, ei ole teil õigust Wizzilt hüvitist saada. Kui Wizz ei ole tühistamist kinnitanud, siis helistage parem lennujaama, kuhu te peaksite niigi lendama. Ma saan aru, et vihane, aga see on Wizz.
Paistab, et mõned lennud Kreekast ei ole Wizzil selleks kuupäevaks enam saadaval. Lennujaama helistamine ei ole ilmselt päris kasulik - kuni Wizz ei tühista, ei saa neid lende niikuinii muuta.
Vihastumine hägustab tihtipeale otsustusvõimet - muidu ei tea, miks peaks keegi täiesti võõraste inimeste veebilehel Wizz'i sõimama ja ikkagi nõudma hüvitist, millele tal pole õigust.
Ja nii ongi lõbu lõppenud - hüsteeriline kreeklanna kõndis solvunult minema.
Ja see sai just huvitavaks :-)
Ma ei saa aru, miks see plika üldse tuli siia vinguma, kui ta pidi ju väga hästi teadma, mis on tulemas ja miks. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Sama siin ma peaksin lendama 28. veebruaril kell 09:45 Ateenast Budapesti ja siis pean ümber istuma Ryanairile Budapestis Londonisse. Olen kuulnud, et lennujuhtide streik on sel päeval. Ma ei ole saanud wizz airilt mingeid teateid lennu tühistamise kohta, kas te palun annate nõu, kas minu lend tühistatakse.
Mul oli lend 7:55, ma saabusin kell 5:00 hommikul. olin teinud oma check-in ja ootasin värava avamist.
5 minutit läksin võtma pudelivett ja nad ütlesid mulle, et värav on suletud ja ei lasknud mind läbi. nad solvasid mind, tõstsid häält ja olid väga ebaviisakad.
See oli väga halb kogemus ja ma jätsin lennu maha.
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x See on see hotell
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onward Boarding Pass Required
Palun, me oleme broneerinud hotelli Budapestis otse lennujaama juures. Hotell kirjutas meile, et kui minna välja, siis me ei pääse sisse ja peame võtma ühendust oma lennufirmaga, kas te saaksite meid aidata?
Mis hotell see on?

Kuidas te arvate, et reisiserver aitab teid ?
Võib-olla annaks keegi isegi nõu, kui ta ei säästaks üksikasju. 😉
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x See on see hotell
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onward Boarding Pass Required
Hotellis öeldi mulle, et võtaksin ühendust reisifirmaga, sest väidetavalt, kui ma ei jõudnud hotelli ja me läheme kaugemale, kui meil on ette nähtud, ei saa me tagasi hotelli minna.

Bookingi andmetel asub hotell terminalis A, sõrm D, Pearl Lounge'i kõrval, sisserände taga.
Noh, see ei ole mitte Budapestis, vaid ilmselt Abu Dhabis. Kas ma olen ainus, kes näeb Budapesti selles esimeses postituses?

Loomulikult. AUH üllatunud. Mul on tunne, et intervjueerija ei ole siiani aru saanud, kus ta kirjutab.
Nii et peale selle mitte-Budapesti asja ei saa ma isegi aru, mis on küsija probleem. Et ta jättis hotelli sissepääsu transiidi käigus vahele? Kas ta on üldse transiidi teel? Aga vähemalt tean nüüd, et ta lendab BUD-AUH Wizziga. 😆
Paistab, et ta lendab kuhugi kaugemale ja ilmselt on tal ööbimine Abu Dhabis, mille jaoks ta broneeris selle hotelli. Ja - kujutlusvõime töötab - võib-olla on tal pikem vahemaandumine ja ta tahtis enne magamaminekut linna näha.
Aga ma ei tea ikka veel, mis on probleem.
Jah, ma tegin vea ja kõikide hotellide korraldamisega Budapestis läksin täna segi ja ei kirjutanud Abu Dhabi, vaid Budapest. Hotell kirjutas, et ma ei saa immigratsioonist läbi minna, sest ma ei saa enam hotelli, seega pean võtma ühendust lennufirmaga, et saada oma pagas ette. Ma ei kujuta ette, kuidas see üldse toimib ja kus neid detaile lennufirmaga lahendada. Tänan teid kogu info eest.
Oh, see on siis transiit-mittetransiit eraldi piletitega (parimal juhul) ja pagasi uuesti kontrollimisega, aga see ei tohiks olla probleem, tagasi minek teise piletiga - kui see on olemas. Teine võimalus on lihtsalt mitte võtta kaasa registreeritud pagasit. Oh, ja lõpetuseks: Wizzairil on telefoniliin (tõsi, see pole odav).

Või võtta teine hotell?
Võib-olla võiks selle tühistada...
Tegin broneeringu lennule, millele olen lisanud WIZZ CLUBi liikmelisuse, kuid WIZZ CLUBi liikmelisust ei ole sellele lennule kohaldatud! Mida ma pean tegema, et muuta see tasuline tellimus aktiivseks.
"10,00 € allahindlus lennupiletite hinnast alates 19,99 € "
Tere,
Kuidas ma saan teha lennu muutmise.
Ma ei leia kontakttelefoni
Eelistatavalt veebis. Telefon läheb teile kalliks maksma. www.wizzair.com Number on abi osas. See on ka rakenduses.
Ma esitasin tagasimaksetaotluse. Kahe päeva jooksul sain WIZZ AIRilt 7 identset kirja, milles paluti maksedokumendi skaneerimist. Vastan kirjadele vastavalt kohe, kuid nad ei lõpeta nende saatmist. Mida ma peaksin tegema?
Looge uusi kaebusi vormi kaudu. Ja kui see ei toimi, võtke ühendust asjaomase kohaliku omavalitsusega. Wizzairil on suur repertuaar kõrvalehoidmismanöövreid.
Kas keegi sai wizzilt raha tagasi?
Te peate kirjeldama konkreetset olukorda.